0,00 € (0)
0

Košarica je prazna

Brezplačna dostava za nakup nad 30 EUR

Zapisi izpod kolesa

 

Piše: Robi Jenko

Priprava novega kolesa v ekipi nižjega ranga

V ekipi Meblojogi Proconcrete cycling team sem v dvojni vlogi, kar pomeni, da "zrihtam" kolo tudi samemu sebi. Do sedaj smo tri leta uporabljali kolesa znamke Fuji. Na presenečenje mnogih so bila naša kolesa povsem serijska in še to iz srednjega cenovnega razreda. Karbonski okvir, aluminijasto krmilo in toporišče, aluminijasti obroči in mehanska Ultegra.

Letos je naš sponzor Velo d.d. postal uvoznik znamke Bottecchia. Čeprav smo bili s Fujiji povsem zadovoljni, smo vseeno prešli na Bottecchio. Ta italijanska znamka ima pred Fujijem to prednost, da si posamezne komponente kupec izbira sam in si tako pravzaprav kolo sestavi povsem po lastnih željah.

Tako smo izbrali okvir T1 Endurance, mehansko Shimano Ultegro in obroče za trening Fulcrum quatro. Toporišče in krmilo sta Deda Zero. Kolesa na koncu sezone prodamo, zato so verižniki na gonilki 52-36. Takšna Semi Compact gonilka je zelo priljubljena in posledično se kolo lažje proda. Ja, tudi na to moramo misliti. Razlike med 53 in 52 zobi pa praktično ni. Izračun pove, da se šele pri 61km/h pozna za en obrat na minuto. Nihče ne bo izgubil šprinta zaradi enega zoba. Meni osebno ne ustreza zobnik s 36 zobi, ker sem vajen tistega z 39. Enostavno zamenjam zobnik, kar predstavlja zanemarljiv strošek, 11 evrov. Tako vozim 52/39 in na koncu sezone znova namestim 36-ko za prodajo.

S proizvajalcem merilcev moči Stages smo sklenili dober dogovor in tako nas bo večina vozila njihove izdelke. Natančneje Ultegro z merilcem le na levi gonilki. Včasih me sprašujejo ali ni to le premalo natančno. Ni. Spremljamo svoje podatke. Test naredimo na istih merilcih in samo ti podatki so osnova za naš trening. Ko dobimo novo kolo nanj prenesemo mere s starih koles. Meter in vodna tehtnica sta osnovna instrumenta. Imamo pa tudi veliko boljšo rešitev. Lani me je izredno pozitivno presenetil Dejan Vračič. Opazil je naš trud in nam ponudil brezplačno nastavitev koles. Tako ga večina fantov obišče in smo lahko brez skrbi glede optimalnosti pozicije. Hvala mu !

Torej, na našem nivoju nimamo tistih koles, za katere večina misli, da so vrhunska. A ko na moje kolo namestiš še karbonske obročnike, sploh ni vprašanje, če je dovolj dobro za zmago. Vprašanje je samo v kolesarju.

 In koliko sploh stane naše kolo?

V osnovi boste za kolo v akciji v Velocentrih  odšteli okoli 2.000 evrov. Doplačilo za boljše toporišče in krmilo ter obroče znese še dodatnih približno 200 evrov. Ne smemo pozabiti na merilec moči, ki v prosti prodaji stane okrog 400 evrov. Za dirke na kolo namestimo še karbonske obroče, ki kolesu povečajo vrednost za kakih 800 evrov, 100 evrov so še pedala in ostale malenkosti (nosilci za bidone, lovilci verige, nosilci števcev). Mi vozimo še sponzorske sedeže, ki so dražji za dodatnih 150 evrov. Torej vse skupaj cca. 3650 evrov. Za moje pojme je to že lep kupček denarja.

Mislim, da je takšno kolo dovolj dobro za zmago na dirki svetovnega pokala in celo za zmago na maratonu Franja.

Naročite se na e-novice

Prijavite se v naš seznam naročnikov naših e-novic. Tako boste seznanjeni z novostmi o akcijah in izdelkih.

* Strinjam se s prejemanjem email sporočil
Z oddajo obrazca izdajam soglasje, da podjetje VELO d.d. interno obdeluje moje osebne podatke, ki sem jih vpisal/a v spletni obrazec in jih uporabi za namene izvajanja aktivnosti neposrednega trženja in promocije, za interne analize ter statistične obdelave. Prejemnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja obvestil s strani podjetja. Odjava ali izbris podatkov je možno prek e-maila info@velo.si
Copyright © 2018 - 2020 VELO d.d., vse pravice pridržane.