Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.velo.si, s katero upravlja družba Velo d.o.o., so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 163/22 – ZVOP-2) Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) ter na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Cene v spletni trgovini Velo se ne razlikujejo od cen v naši maloprodajni mreži. Pridružujemo si pravico do spremembe cen, brez predhodne najave. Dopuščamo možnost nenamerne napake.
Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Vse cene vključujejo DDV. Nekatere slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Dopuščamo možnost nenamerne človeške napake pri vnosu podatkov.
Pošiljke pošiljamo s Pošto Slovenije, stroške pa prištevamo h kupnini, kar je razvidno iz računa oz. ponudbe.
Slovenija:
EU:
(za dostavo na otoke se zaračuna dodatno 3 €)
(za dostavo kolesa se zaračuna dodatno 5 €)
Za izdelke na zalogi je dobava blaga do 5 delovnih dni po prejetem naročilu. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok odvisen od zaloge dobavitelja, stranko obvestimo o dobavnem roku po elektronski pošti.
Ob registraciji v sistem trgovine uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo nedvoumno določata uporabnika in ga povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Registracija uporabnika ni pogoj za naročilo v spletni trgovini. Podatke, posredovane ob registraciji in oddaji spletnega naročila bomo varovali v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov - ZVOP-2, ki je pričel veljati 26.01.2023.
Splošni pogoji poslovanja urejajo pravice in obveznosti ponudnika blaga/storitev ter kupca oziroma potrošnika.
Podjetje med vsebinami spletne trgovine vselej zagotavlja naslednje informacije:
Stranke, ki v spletni trgovini izberejo osebni prevzem, imajo od prejema obvestila, 8 dni časa za prevzem naročila. Po 8 dneh ne-prevzeto spletno naročilo prekličemo, blago pa vrnemo v prodajo.
Skladno z določbo 134. člena ZVPot-1 ima kupec pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Potrošnik mora artikle vrniti nerabljene, nepoškodovane in v originalni, nepoškodovani embalaži. V primeru nakupa naprav (GPS, športne ure, števci...), ki jim je priložena baterija, le-ta ne sme biti vstavljena, izdelek pa ne aktiviran, saj v nasprotnem primeru potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Pri prodajni pogodbi začne 14- dnevni odstopni rok teči z dnem, ko potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom.
Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga mora podjetju vrniti nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po oddaji obvestila o odstopu od nakupa, s tem da kupec sam krije stroške vračila blaga. Šteje se, da je kupec pravočasno vrnil blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Potrošnik mora artikle vrniti nerabljene, nepoškodovane in v originalni, nepoškodovani embalaži. V primeru nakupa naprav (GPS, športne ure, števci...), katerim je priložena baterija, le-ta ne sme biti vstavljena, izdelek pa ne aktiviran, saj v nasprotnem primeru potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči pisna na naslov podjetja ali na info@velo.si. Pri vračilu izdelka, kupec sam poravna stroške pošiljanja blaga. V primeru, da kupec želi menjavo izdelka, se menjava šteje novo naročilo, zato kupec krije tudi stroške poštnine ponovnega pošiljanja, če znesek novega naročila ne presega 30 €.
Kupnina vrnjena na TRR potrošnika ne vsebuje prvotnih stroškov pošiljanja blaga.
Blago je skladno s prodajno pogodbo, če izpolnjuje:
Podjetje ne jamči za skladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga, če je podjetje kupca ob sklenitvi prodajne pogodbe o odstopanju posebej obvestilo, ter je kupec ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
Podjetje odgovarja za neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in se pokaže v dveh letih od dobave blaga. V primeru prodaje rabljenega blaga odgovarja podjetje za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in se pokaže v enem letu od dobave blaga.
Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če podjetje dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.
Kupec lahko v primeru neskladnosti blaga, o kateri je obvestil prodajalca, najprej od prodajalca zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga.
Kupec lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za kupca, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega kupec blago potrebuje. Rok 30 dni se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti kupca pred potekom 30-dnevnega roka.
Načeloma lahko kupec poljubno izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
Prodajalec lahko zavrne kupčev jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga:
Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, mora potrošnik blago dati na voljo prodajalcu, in sicer na njegove stroške.
Ta jamčevalni zahtevek ima kupec v naslednjih primerih:
Če kupec zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno. Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kupec ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Kupec je dolžan v obvestilu o neskladnosti natančno opisati neskladnost in prodajalcu omogočiti, da blago, za katerega kupec zatrjuje, da je neskladno, pregleda. Obvestilo o neskladnosti lahko kupec prodajalcu sporoči:
Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, bo prodajalec o tem pisno obvestil kupca v osmih dneh od prejema njegovega jamčevalnega zahtevka. Kadar kupec odstopi od prodajne pogodbe, mu prodajalec vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. V istem roku vrne prodajalec kupcu tudi sorazmerni del kupnine, če kupec uveljavlja zahtevek za sorazmerno znižanje kupnine.
Vse pravice iz naslova uveljavljanih jamčevalnih zahtevkov do prodajalca prenehajo v dveh letih od dneva, ko je kupec o neskladnosti blaga obvestil prodajalca. Za uveljavljanje jamčevalnih zahtevkov v zvezi z blagom z digitalnimi vsebinami se neposredno uporabljajo določbe Zakona o varstvu potrošnikov.
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Blago, za katerega je predpisana obvezna garancija ima garancijo za brezhibno delovanje za najmanj eno leto.
Proizvajalec za blago z obvezno garancijo:
Kupec vse pravice z naslova garancije uveljavlja neposredno pri proizvajalcu oziroma pri pooblaščenem servisu.
Splošni rok za odpravo napak oziroma rešitev zahtevka z naslova garancije je 30 dni od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak. Ostale potrošniške pravice z naslova garancije se uveljavljajo v skladu z veljavno zakonodajo.
Podjetje si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo hitro in sporazumno. Vaše morebitne pritožbe lahko naslovite:
Znotraj delovnega časa trgovine so vam telefonsko na voljo tudi naši zaposleni, ki vam bodo poskusili pomagati v primeru vprašanj. Podjetje bo pritožbe in reklamacije obravnavalo v skladu z veljavno zakonodajo in vas o poteku postopka obvestilo v zakonskih rokih.
Podjetje Velo d.o.o., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.