image


Dober dizajn kolesa je običajno kar se da preprost. Takšna je tudi filozofija proizvajalca koles Fuji. Ta nenehno vpeljuje izboljšave in inovacije, obenem pa ostaja zvest zelo izkušenemu inženiringu, ki se dokazuje že vrsto let.

Fuji kolesa katalog izdelkov

Kolesa Fuji - na vrh

V podjetju Fuji so pri razvoju koles osredotočeni na štiri poglavitne stvari med katerimi je najpomembnejša varnost. Na vsakem kolesu izvedejo vrsto preizkusov preden ga pošljejo na trg. Okvirji kolesa in druge komponente ustrezajo najvišjim varnostnim standardom (CPSC in DIN) ali pa jih celo presegajo. To je nedvomno eden izmed najpomembnejših pogojev za varno vožnjo. V podjetju Fuji se zavedajo, da je človekovo življenje prepredeno s problemi in stresnimi situacijami. Zato so razvlili takšna kolesa, ki jim lahko zaupate. V vožnji z Fuji kolesi lahko resnično uživate.

Druga poglavitna stvar pri razvoju kolesa je kvaliteta proizvoda. V podjetju Fuji se zavedajo, da ima vsak od nas svoje cilje. Cilj podjetja Fuji pa je le en - da vam pomagajo doseči vaš cilj. Vsaka podrobnost - od sponke verige na tekmovalnih kolesih, do agresivne geometrije na XC gorskih kolesih - je izdelana kvalitetno, da vam pomaga dosegati cilje pri vožnji s kolesom. Na kolesa Fuji se lahko zanesete, če se borite za pokal na svetovnem prvenstvu ali pa če se zapeljete konec tedna le na kavico.

V podjetju Fuji se zavedajo, da se vam mora kolo povsem prilagajati po velikosti in vam zagovotiti udobje. Kolo morate čutiti kot podaljšek vašega telesa. V podjetju Fuji so mnenja, da kolesarji, ki še niso vozili Fuji koles, tega občutka verjetno sploh ne poznajo. Velika izbira Fuji koles tako zagotavlja, da bo vsak kolesar našel primerno kolo zase. V ponudbi imajo različne velikosti koles: otroška kolesa, cruiser kolesa in klasična cestna kolesa do velikosti 64cm. Imajo tudi zelo kompaktne okvirje velikosti 42cm. Pri kolesih hibridne serije lahko izbirate med osmimi različnimi velikostmi. Pri gorskih, otroških in cestnih kolesih se vam prilagajajo vis deli koleda - okvir, koti toporišča krmil...

V podjetju Fuji dobro vedo, da je pomembna lastnost kolesa teža. V šali pravijo, da z njo tako niso obsedeni le v Hollywoodu. Najboljši modeli Fuji koles so izdelani iz tehnološko najbolj izpopolnjenega karbona in aluminija. To povzorči, da so kolesa Fuji kar se da lahka. Mehanične karekteristike so izredno izpopolnjene, uporabljena je pa najmanjša možna količina materialov. S tem zagotavljajo najmanjšo možno obremenitev za noge.

Varnost. Kvaliteta izdelka. Optimalno prilagajanje. Teža.
Enostavnoboljši.(Simply Better)
 

Kolesa Fuji - na vrh

Leta 1899 se je rodila Japonska kolesarska znamka pod imenom Fuji. Že takoj po proizvodnji prvih koles so inženirji prepoznali potrebe po boljšem dizajnu kolesa.

Leta 1920 stopi Fuji na pot, ki ga kasneje pelje do najbolj popularna znamka koles na Japonskem. Ima vodilno vlogo na trgu in na kolesarskih dirkah po vsej Japonski. Inženirji pričnejo z raziskavami in razvojem koles za dirke svetovnega prvenstva. Tekmovanja uporabljajo predvsem kot laboratorij za razvoj naprednejše kolesarske tehnologije, ki jih kasneje pripelje do zmag.

Leta 1930 Fuji prvič organizira dirko po Japonski ''Tour de Japan'' od Osake do Tokija in sponzorira zmagovalno ekipo. Danes je ta dirka ena najpomembnejših kolesarskih dirk v Aziji.

Leta 1951 je prvič organizirane tovrstna kolesarska dirka v New Delhiju in zmagovalec je mladi Shoichiro Sugihara na kolesu Fuji. Med tem obdobjem postanejo kolesa Fuji tako popularna, da se njihova koles hitro razširi čez celoten Azijski trg.

Leta 1964 so v Tokiju olimpijske igre, na katerih tekmujejo japonski tekmovalci, ki jih trenira glavni inženir pri podjetju Fuji in svetovno priznani oblikovalec koles Dr. Shoichiro Sugihara.

Dr. Sugihara je ponovno trener japonskih kolesarjev na olimpijskih igrah leta 1968 v Mehiki in leta 1972 Münchnu.

Leta 1971 se ustanovi Fuji Amerika. Od takrat naprej se tudi po Ameriki uporabljajo kolesa Fuji. Japonske inovacije, zmogljivost in ročne spretnosti v proizvodnji so postale znak kakovosti na področju elektronike in avtomobilizma. Fuji znamka postane ena najbolj priznanih kolesarskih znamk v Ameriki.

V letu 1973 pride na trg nov Fujijev dosežek: ''double-butted Chrome Molybdenum'' okvir, ki ga uporabijo na veliko popuvarnih modelih.

Leta 1974 Fuji kot prvi, pred vsemi drugimi kolesarskimi znamkami, pride na dan s predstavitvijo zdaj že legendarnih Shimano Dura Ace komponent na serijskem kolesu.

V letu 1987 prične za Fuji Racing Team dirkati Mark Gorski – zlati olimpijski šprinter. Fuji si prisluži kar nekaj laskavih nazivov - med drugim tudi prvo mesto v izdelavi okvirjev s ''space-age'' materiali (titan). So prvi, ki na mestnih kolesih uporabijo velika ''oversized'' plašča.

Leta 1999 ameriška profesionalna kolesarska ekipa Mercury, zabeleži več kot 70 zmag na kolesih FUJI TEAM ISSUE in postanejo najboljša profesionalna kolesarska ekipa v Ameriki. Mercury profesionalna kolesarska ekipa je nagrajena kot najboljša ekipa leta že četrto leto zapored.

V letu 2001 se v podjetju Fuji odločijo za drugačno poslovanje in prestavijo distribucijske kanale iz velikih trgovin v neodvisne kolesarske poslovalnice. Evropski partnerji s podjetjem Fuji razširijo znamko še v 16 novih držav.

Leta 2003 dobi kolo serije Diamond dvojno vzmetenje ''four-bar linkege dual suspension''. Ta dizajn vzmetenja nemški kolesarski časniki postavijo na prvo mesto in postane celo najbolj popularen dizajn vzmetenja po celem svetu. Fujijev model Roubaix (ženski model) dobi nagrado ''Bicycling Magazine's Editor's Choice Award".

Leta 2004 nemška kolesarka Judith Arndt zmaga na svetovni cestni tekmi v Veroni s popolnoma novim TEAM ISSUE. Je prva, ki vozi kolo s celotnim okvirjem iz karbona.

Leta 2005 Regina Schleicher zmaga dvakrat zapored na svetovni cestni dirki v Madridu. Njena zmaga je odsev nenehnega zanimanja podjetja Fuji za tehnološke inovacije in njihove predanosti proizvodnji najbolj kvalitetnih koles na svetu.

Modeli v letu 2006 so izražali celo vrsto inženirskih izboljšav - tako komaj opaznih kot tudi večjih in opaznejših. Vse izboljšave so bile rezultat tehničnega uglaševanja in strokovnega znanja skozi daljše časovno obdobje. Fuji je naredil velik korak k temu, da tekmovalno tehnologijo prenese na vse vrste koles. Njihova prodajna mreža se je razširila na 36 držav po celem svetu. Univerzalno je prepoznana po svoji kvaliteti, učinku in vrednosti.
 

Zaradi vseh tehničnih in inovativnih lastnosti, dobavlivosti in ugodne cene.

Fuji kolesa katalog izdelkov


Velo d.o.o. © 2009 Vse pravice pridržane. Izdelava in vzdrževanje Spletni donos d.o.o. WSI